مطهری: رقابت بین موسوی واحمدی‌نژاد است
علی مطهری

یک نماینده اصولگرای مجلس رقابت اصلی در انتخابات را میان احمدی نژاد و موسوی خواند و گفت: حضور محسن رضایی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری جلوی تک صدایی را در جبهه اصولگرایان گرفت .

علی مطهری در گفتگو با مهر، با بیان اینکه در ظاهر 2 نفر از جریان اصلاح طلبان و 2 نفر از جریان اصولگرایان داوطلب ریاست جمهوری دهم شده اند، گفت : رقابت اصلی در انتخابات بین احمدی نژاد و موسوی خواهد بود.

وی با اشاره به طرحی که قرار بود از سوی برخی اصولگرایان عملیاتی شود، یادآور شد: در حقیقت ما به دنبال یک طرحی بودیم که در آن علی اکبرولایتی رئیس جمهور و محمد باقر قالیباف معاون اول در دولت مورد نظر باشند.

این نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ابتدا تصور می کردیم این طرح با استقبال 70 تا 80 درصدی اصولگرایان مواجه شود که در این رابطه هم جلسات متعددی را برگزار کردیم ولی متاسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم و نهایتا "طرح دولت ولایتی - قالیباف" خود به خود منتفی شد.

مطهری فضای سرد حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری دهم را ناشی از تعداد اندک داوطلبین واجد شرایط در حال حاضر دانست

مطهری با اشاره به کاندیداتوری محسن رضایی در عرصه انتخابات تصریح کرد: سابقه نظامی محسن رضایی خیلی مهم نیست و به نظر می رسد در مجموع حضور رضایی در انتخابات ریاست جمهوی دهم مثبت است.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: حضور محسن رضایی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم به نوعی جلوی تک صدایی درجبهه اصولگرایان را گرفت و مشخص کرد که در این طیف سیاسی گفتمانی غیر از گفتمان احمدی نژادی وجود دارد.

این نماینده مجلس در عین حال اظهار داشت: البته نهایتا حضور رضایی تاثیر چندانی در نتیجه کل انتخابات نخواهد داشت چرا که وی بخشی از آرای موسوی و بخشی از آرای احمدی نژاد را جمع خواهد کرد، بنابراین لطمه ای هم به دو طرف نخواهد زد .

مطهری فضای سرد حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری دهم را ناشی از تعداد اندک داوطلبین واجد شرایط در حال حاضر دانست .

برای دیدن اخبار و اطلاعات و تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: سایت الف


دسته ها :
پنج شنبه هفدهم 2 1388
X