یک شهروند عربستان سعودی روز دوشنبه در توصیف "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: او جسم کوچک، اما اندیشه هایی بلند و قلبی بزرگ دارد. او "اشجع الناس" - شجاع ترین مردم - است.

به گزارش ایرنا وی این توصیف از "احمدی نژاد" را برای روحانیون کاروان های ایرانی بیان کرد و گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران از کسی نمی ترسد و وابسته به پست و مقامش نیز نیست.

این جوان عربستان سعودی که در مکه مکرمه راننده است و زایران بیت الله الحرام را در این شهر جابجا می کند، سخنانی دیگری نیز در مورد "احمدی نژاد" گفت که شنیدنی است.

او که خود را "محمد علی" معرفی کرد و اطلاع نداشت در اتوبوس حامل روحانیون کاروان های ایرانی یک خبرنگار نشسته است، حین رانندگی باب سخن را با روحانیونی که مهمان اتوبوسش بودند، باز کرد و گفت: رییس جمهوری شما به پست و مقامش وابسته نیست و از اینکه پست و مقامش را از دست دهد، نگران نیست. پادشاهان ما دو دستی به پست و مقام خود چسپیده اند و سریر پادشاهی را از مملکت و مردشان بیشتر دوست دارند.

این جوان عربستان سعودی البته گفت که "این خصلت همه پادشاهان است، پادشاهان هرگاه موقعیت شان به خطر افتد، از عقیده و مرام خود دست می کشند، در حالی که احمدی نژاد با قدرت و شجاعت همواره بر مواضع خود پافشاری کرده است".

محمد علی در برابر چشمان متعجب روحانیونی که سخنان او را می شنیدند، گفت: من قوانین شما را نمی دانم، اما به ملت ایران توصیه می کنم، نه یک دوره، بلکه چند دوره دیگر نیز به احمدی نژاد رای دهند تا بتواند اهداف بلند خود را اجرا کند.

وی با بیان اینکه "آرزویش آن است که شرایط به گونه ای رقم خورد که بتواند در ایران زندگی کند و در ایران حق رای داشته باشد"، گفت: زندگی در ایران را فقط به این دلیل دوست دارد که اخبار چهار سال دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد را از رسانه ها شنیده ام و امیدوارم بار دیگر او را به زمامداری ایران برگزینند.

این جوان سعودی از ملت ایران نیز گفت و آنها را "ملتی فوق العاده" دانست و گفت: شما 30 سال است در مقابل آمریکا و اسراییل ایستاده اید و خم به ابرو نمی آورند و خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی گرفته اید.

محمدی علی گفت: ‌جهان اسلام عظمت خود را مدیون ایستادگی ملت ایران می داند. مردم شما در دنیا تنها ملتی است که مقابل آمریکا و اسراییل محکم و استوار ایستاده است.


دسته ها :
پنج شنبه هفدهم 2 1388
X